Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gdzie się przebrać i zmienić broń ?

fadfafgwegewvsd

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, użyłem kodu ze Steam na Premium i dodatkową broń, do tego co level dostaje jakieś nowe ciuchy.

Gdzie mam to wszystko ? Bo chce sobie pozmieniać ?

Jestem zielony najlepiej zdjęcie miejsca

Opublikowano

Więc musisz wejść na Social District (tam przy wyborze "miasta")

Następnie szukasz automatu z symbolem koszulki. (Od respa idziesz prosto i po prawej na górę, będzie tam dużo ludzi.)

Podchodzisz do automatu i tam zmieniasz ubrania albo kupujesz i modyfikujesz nowe (opcja "Add New"

Ew. możesz kupić wcześniej u dowolnego NPC

Proszę o zmiesienie odrobiny warnów? :)

Opublikowano

Jeżeli kupisz u NPC, to są to ubrania nie do modyfikowania. Jeśli chcesz ubrania możliwe do edycji - nakładanie symboli, zmiana koloru, to musisz kupić w automacie w Social District (teraz nazywa się to chyba Breakwater Marina)

Tu masz mapkę, gdzie jest pokazane miejsce tych automatów

1322846124-U197440.jpg

Przyjmuję zlecenia na grafikę - chętny? Napisz do mnie

Jeżeli pomogłem lub podoba Ci się mój post - kliknij Lubię to!

Opublikowano